Laat je inspireren door de rijke geschiedenis van Het Huis van Parein.

INSPIREREND WERKEN IN EEN AUTHENTIEK PAND

Voor zowel coworkers, flexwerkers als voor diegenen die een kantoor huren is de omgeving waarin je werkt van groot belang. Niet alleen voor jezelf maar ook voor je gasten en voor de uitstraling van je bedrijf of activiteit.

Het Huis van Parein is dan de juiste keuze. Het pand heeft klasse en “patine” op overschot en is tegelijk heel erg eigentijds. Tien jaar geleden werd het pand gerenoveerd en uitgebreid. De twee bovenste verdiepingen ademen een moderne sfeer uit en geven een prachtig uitzicht over het Antwerpse Zuid en het nieuwe Justitiepaleis.


Wat wil je weten?

Welke kantoren zijn er momenteel beschikbaar in het Huis van Parein?

Bekijk de beschikbare kantoren

Wat kost coworken in het Huis van Parein?

Bekijk de coworking prijzen

Is huren in een businesscenter niet altijd veel duurder?

Bij velen leeft het (foute) idee dat huren in een businesscenter veel duurder is dan zelf rechtstreeks een huurcontract voor een kantoorruimte afsluiten.  Niks is minder waar.  Want in een businesscenter betaal je slechts de huur voor je eigen kantoor en krijg je er de ondersteunende ruimtes (keuken, salons, vergaderzalen, receptie, onthaal, sanitair) bovenop.  Je deelt die met alle andere gebruikers van het gebouw en bijgevolg komen die ondersteunende ruimtes veel voordeliger uit.

We hebben voor jou de simulatie gemaakt. We berekenen in deze tabel de prijs van een klassieke huurformule voor respectievelijk twee, vier en zes mensen.  Je ziet dat die klassieke huurformule altijd duurder uitvalt dan het huren van een kantoor in een businesscenter.  En dan moet je nog de juiste oppervlakte vinden en zit je in de klassieke huur vast aan een contract van minimaal drie jaar terwijl de contracten in een businesscenter flexibel opzegbaar zijn.

Bijna overtuigd?  Lees in dit artikel de zes redenen waarom je beter niet voor een klassieke kantoorhuur kiest en kom dan gauw bij ons langs.

Waar is het Huis van Parein juist gelegen?

Het Huis van Parein vind je in de Brusselstraat 51 in 2018 Antwerpen.

Op de kaart bekijken

Welke diensten en ondersteuning krijg ik verder in Het Huis van Parein?

Onze uitgebreide ondersteunende diensten vind je onderaan deze pagina.

Contacteer ons

Onze prijzen

Hieronder vind je onze gedetailleerde prijzen voor coworkers en flexwerkers.

  • Day pass

    Eén dag vrij gebruik van een werkplek en de social spaces.

    Van 9h tot 17h op weekdagen.

    Occasionele passanten die snel een plek willen om te werken of een klant of zakenrelatie te ontmoeten.

    €15 PER DAG

    Boek en reserveer onmiddellijk online.

    Reserveer nu

  • HOP-ON HOP-OFF

    Vijf dagen per maand vrij gebruik van een werkplek en de social spaces.

    Van 9h tot 17h op weekdagen.

    Nomads die altijd onderweg zijn en een paar dagen per maand een landingsplek of uitvalsbasis willen om rustig te werken of een klant/zakenrelatie te ontmoeten.

    €55 PER MAAND

    Maandelijks opzegbaar en inclusief printen (normaal gebruik).

    Contacteer ons

  • PART-TIME

    Drie dagen per week (dus twaalf dagen per maand) vrij gebruik van een werkplek en de social spaces, gratis locker en gratis vestiging van jouw maatschappelijke zetel.

    Van 9h tot 17h op weekdagen.

    Freelancers die twee tot drie dagen per week aan de slag zijn of professionals die slechts de helft van hun wertkijd op éénzelfde plek doorbrengen.

    €125 PER MAAND

    Maandelijks opzegbaar en inclusief printen (normaal gebruik).

    Contacteer ons

  • FULL-TIME

    Elke dag (24/7) vrij gebruik van een werkplek, de social spaces, gratis locker en gratis vestiging van jouw maatschappelijke zetel.

    24/7

    Zelfstandige professionals die full time een werkplek gebruiken.

    €195 PER MAAND

    Maandelijks opzegbaar en inclusief printen (normaal gebruik).

    Contacteer ons

Meer weten over Het Huis van Parein

EEN RIJKE GESCHIEDENIS

Het pand dateert van begin vorige eeuw en werd gebouwd door de familie Parein als hoofdkwartier voor hun biscuitimperium. De sfeer en kwaliteit van dit statige pand worden nog steeds in belangrijke mate bepaald door die rijke geschiedenis.

AUTHENTIEKE ELEMENTEN

Vele ruimtes dragen nog de authentieke elementen van de woning in zich: houten vloeren, ingebouwde wandkasten en het originele glaswerk. De eerste twee verdiepingen zijn nog steeds met het gelijkvloers verbonden door de majestueuze originele wenteltrap die centraal in het pand zit.

STIJLVOLLE SALONS

Deze stijlvolle ruimtes zijn vrij te gebruiken door coworkers, flexwerkers, huurders van een kantoor en houders van een maatschappelijke zetel. Ze bevinden zich in het historisch gedeelte van het pand.

PRACHTIG UITZICHT

Vanop de bovenste verdiepingen biedt het pand een prachtig uitzicht over het nieuwe justitiepaleis.

Download de Antwerp South Business Center infogids

Meer weten?

Ontdek alles over het Huis van Parein in onze informatiebrochure.

Downloaden

Uniek gelegen op het Antwerpse Zuid

Het Huis van Parein vind je in de Brusselstraat 51 in 2018 Antwerpen.

ACCOMODATIE & ONDERSTEUNENDE DIENSTEN

Het team van Antwerp South Business Center zorgt ervoor dat je 100% ondersteund wordt zodat jij met de business bezig kan zijn. Check hier wat wij allemaal voor jou (kunnen) doen.

TELEFOONSERVICE & VOIP-CENTRALE

Wij beantwoorden jouw telefonische oproepen. We kunnen een Antwerps nummer voorzien, de oproepen naar jouw wens behandelen of ze doorschakelen naar een nummer van jouw keuze.

ONTHAAL

Ons team ontvangt bezoekers conform jouw instructies (bv. kopje koffie serveren bij aankomst). Zo krijgt jouw gast persoonlijke en professionele aandacht en wordt onze gastvrouw/heer een verlengstuk van jouw onderneming.

UITERST PERFORMANT INTERNET

Bij Antwerp South Business Center surf je aan een ongeziene snelheid. Wij voorzien een professioneel WiFi- zowel als bekabeld netwerk, waardoor je altijd kan rekenen op een betrouwbare en performante internetverbinding.

SALONS, WERKPLEKKEN & VERGADEREN

De salons en werkplekken zijn in beide panden vrij te gebruiken door de coworkers en de huurders.  Die laatsten kunnen daarenboven ook de vergaderzalen gratis gebruiken. Flexibiliteit ten top!

ADMINISTRATIEF WERK

Wij helpen bij jouw secretariaatswerk. Zo kan je bij ons terecht voor het uittypen van teksten, kopiëren of inbinden van documenten, opzoekwerk, versturen van drukwerk, organiseren van een archief, enz.

ICT-SUPPORT

Wij hebben een inhouse ICT-team dat je bij alle ICT-vragen kan helpen en ondersteunen. Antwerp South Business Center beschikt daarenboven over een state-of-the-art ICT- en telefonie-infrastructuur en over een performant WIFI-netwerk.

OPSLAG & KLASSEMENT

Je hebt de mogelijkheid om materiaal op te bergen of een klassement of archief te organiseren.

CATERING

Wij serveren koffie, thee en andere dranken op kantoor of in de vergaderzaal. Wij verzorgen alle vormen van catering voor jouw vergaderingen en meetings.

VELO-KAART

Wens je een fietstochtje te doen onder de middag, of wil je per fiets een boodschap doen? Dat kan! Onze fietskaart, voor de stadsfietsen van Vélo Antwerpen, ligt klaar aan de receptie.

SCHOONMAAKDIENST

Werk in een propere en ordelijke omgeving dankzij een wekelijkse schoonmaak van jouw kantoorruimte. Elke andere regeling of frekwentie is mogelijk. De gemeenschappelijke ruimten worden elke dag gepoetst. Proper!

Wat zeggen onze klanten?

Wat vinden onze klanten van ons businesscenter en van onze service? Wat zijn hun ervaringen en welke score geven ze ons?

Meer klantenervaringen

Bekijk ook

Onze andere vestiging op het Antwerpse Zuid: